2013. március 11., hétfő

Sajnálom, megjavulok :)

Szánom-bánom, nem írtam. :( Azt hittem több időm lesz a vizsgaidőszak alatt belekezdeni az egészbe rendesen, mert mikor lenne időm mint amikor amúgy is egész nap itthon vagyok a gép előtt... Na de nem baj, most majd jól helyre hozom a dolgokat. :)
Azért a kezeim nem maradtak tétlenek!
A csoporttársaim mindig azt hiszik, hogy én csak zoknikat kötök. És mindig csak fél párakat. (Bár azt is hiszik hogy bébizoknikat kötök, pedig annyira nem kicsi a lábam..) Biztos ti is ismeritek azt az érzést amikor már épp  készen vagytok egy zoknival és aztán bele kéne kezdeni a másik ugyanolyan darabba. (Vagy csak én vagyok ilyen?) Azért néha be is fejezek egy-két párat.. Például legutóbb Lang Yarns-ból készült, amit a Barkában vettem anno amikor megérkeztek. Akkor nagy hévvel megkötöttem másfél zoknit, amit most volt lelki erőm befejezni. Elég rövid lett mert folyamatosan azt hittem az elsőnél, hogy mindjárt a felénél vagyok, aztán a végén az egész pár kicsit lett csak több mint a fél 10dekás gombolyag. Képek legközelebb, most nem találom :)
Ezek után muszáj volt nagyobb dolgokba vágni a fejszémet, Anyukám két pulcsit is rendelt magának! Egy könnyed nyárit, már-már világító fonalból, és egy nagyon vastag télit Jared Flood mintája alapján.
A vékonnyal kezdtem, egy ideig elég gyorsan haladtam. Az egészben a pláne, hogy a minta németül van, amit hiába tanultam egy évig általánosban, még alap szavakat sem értek. Több időt töltök a fordítgatással mint a kötéssel, és kezdek kissé aggódni, hogy valami nem stimmel, mert furcsán nagy de még tovább kéne menni. Szerintem holnap meg is kérdezem a Közös Kötősön hátha valaki tudja.
A fonal elég kellemes, pamut, bambusz és len keveréke, bár elég sok fog kelleni ehhez a pulcsihoz, mert csak 90m/50g.

itt tartottam kedden, most már szinte kész a háta..

A Jared Flood minta nagyon izgat! Mindig bajban voltam a fair isle mintákkal, eddig csak egy kesztyűt sikerült megfelelő nyújthatósággal megkötni így. Hátha nagy tűvel vastag fonallal jobban fog menni.
Jared Flood-tól a Stilwell
A rokkám sem pihent, fonogattam serényen, és festettem is, ami elég jól sikerült, de erről majd legközelebb. A karácsonyi hajtás után jó volt kicsit olyat festeni ami nekem tetszik, és nem csak fiúszínekben lehet gondolkodni.
Készül egyéb is a konyhámban (szó szerint) amiről szeretnék majd mesélni, ez igen sok időt vesz el a gondolkodásból számomra. 
Egy kérdés jutott eszembe: Ti mennyire használjátok a Meskát? Olyan jó lenne ha tényleg tudna úgy működni mint kint az Etsy..
Jó kötést,
D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése