2012. december 18., kedd

Közeleg már...

...a Karácsony!!
Kezdek kicsit izgulni, hogy kész leszek-e mindennel, és úgy érzem lassan azon kellene gondolkodnom, hogyan tudnám magam lefénymásolni, és ezt a fénymásolatot életre kelteni és megbízni hogy tanuljon és vizsgázzon le helyettem amíg én boldogan játszom a rokkán és a kötőtűkkel. Sajnos ez nem egy valós opció, így hát muszáj többet éjszakáznom..
De ez nem (teljesen) rossz dolog, élvezem, nagyon produktív éjszakáim voltak.
Egyik este megfontam 60 gramm BFL-t, csak 162 méter lett, de csodásan puha.

Aztán másnap megfestettem, és azt kell mondjam, ha nem lenne ilyen közel a Karácsony, valahogy megpróbálnám megtartani. Annyira gyönyörű lett a színe!! Két fázisban festettem, először a Columbus divatbarnával az egészet vízfürdőn,

 aztán kiterítős-felgöngyölős módszerrel átmentem rajta pár csíknyi khaky-zölddel, amit végül a mikróban melegítettem 20 percig.
itt még ázott kutya-hatással...

 Csodás lett ahogy a zöld kicsit szétterjedt, és egészen egyenletesen színváltós lett.
szép száraz motringban

Következő este meg 100 gramm BFL-selyem keveréket fontam, jó hogy vastagabbra, de valahogy ez sem lett igazán sok, szintén csak 162 méter!
cserébe gyönyörű fénye van!

Ezzel elérkeztünk a fő problámámhoz: miért nem sikerül most hosszabbakat fonnom?!
Jevgenyijen már nagyon jól ment, őt egy éve használom ennél vastagabból sikerült 240 métert fonnom, pedig annak a szálhossza kicsit rövidebb volt a BFL-nél. És ennél már nem igen tudnám széjjelebb húzni a szálakat, akkor szakadozna folyton. Most meg szándékosan vastagat kell fonnom, mert az kell az ajándékaimhoz, de ez még nem is annyira vastag. Szóval egyszerűen nem bírok rájönni hogy mi a baj, lehet hogy a rokka-váltást még nem teljesen szoktam meg? Pedig annyira jól dolgozik kedves Popovic, és elég gyors is, ha most újra Jevgenyijen kellene, tudom hogy nem lenne kész Karácsonyig.
Tegnap amúgy elmentünk végre fát venni, és nagyon szépet találtunk. Az IKEA-ba vettük meg, ott Nordmann fenyőt adnak, és később le lehet vásárolni az árának a felét, amit mi le is fogunk, mindig van valami itthoni tervünk. Máshogy nem is vettük volna ott, annyit nem költenénk fára, de így nagyon jó ajánlat volt.
Valószinűleg holnap állítjuk fel, mert Karácsonykor egyikünk sem lesz itthon, közösen ünnepelni csak 27.-én fogunk, de addig jó lenne már karácsonyi hangulatban lenni itthon, együtt. Szokatlan elrendezés, tudom, de mi így vagyunk.
A távolabbi rokonoknak meg szerencsére nem kötni fogok, hanem nagyszerű ajándék ötleteket találtam ki, ami szintén kézzel készül, és mondhatni pénztárca-kímélő is.
1. Sütis-üveg:
http://theclassyhousewife.com-ről

 Egy nagy befőttes üveget megpakolunk a sütihez való száraz-anyagokkal, liszt, cukor, ilyesmi. Én banán-kenyérhez valót fogok csinálni, ahhoz már csak egy banán, némi vaj és két tojás kell majd. Teszek majd bele csoki-darabkákat, esetleg csokikrémhez valót a tetejére, ha belefér. Átkötöm egy szép szalaggal, és mellékelem hozzá a receptet, szépen kinyomtatva, feldíszítve.
2. Sk. fürdőgolyók
mla10239_hol06_8fizzy2.jpg
Martha Stewart oldaláról, nem saját kép

Ezt még nem próbáltam, itt találtam, szerintem nagyon jó ötlet, egy szép szappan-tartóval és esztétikus csomagolással még hangulatosabb. Ezt öcsémékkel közösen fogjuk elkészíteni, így jó közös program is lesz.

Köszönöm azoknak akik eddig olvasták, hamarosan ígérem kötésről is szó lesz itt, csak még egy kicsi kell, hogy odaérjek! :)
Szép fonalas napot mindenkinek,
D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése