2013. május 9., csütörtök

Válság

Válság van, mert már egy ideje kötök egy kardigánt, ami nem akar összejönni. Inkább csak kötném, ugyanis időm sem volt, pedi annyira szerettem volna befejezni már.
Ezért hát, mit lehet csinálni, elkezdtem új dolgok irányába gondolkodni, és már meg is van a fonal hozzá. Még a sors is ezt akarhatta, bizonyára azért van jóféle akció a Barkában ismét. :)
Csináltam kis aranyos kötésmintákat, és még egy rongyi is elkészült tegnap!


 Annyira nem vagyok oda a pamut fonalakért, de ez a rongyi hihetetlen puha lett, egyszerűen imádom az érzést, ahogy oda simul az arcomhoz! Annyira megtetszett, hogy kell ebből valami nyári pulcsit kötnöm.
A másik projekt pedig ez a Sperry nevű pulcsi lesz, ebből a Baby Alpaca Silkből lesz, csak kicsit módosítva, mivel nem volt elég a fő színból ezért több színű vastagabb csíkok lesznek.

Sperry - Amy Miller Ravelry oldaláról

A fonalhoz képest elég nagy tűvel fogom kötni, így az sem lesz túl meleg. De ez még soká kerül elő szerintem. :)

Ti mit szoktatok nyáron kötni/horgolni? (Ha egyáltalán szoktatok..?)



2 megjegyzés:

  1. szia :) örülök hogy rátaláltam a blogodra! :)
    Szép lesz ez a Sperry pulcsid ;).
    Én most ezt kötögetem, Alize Baharból:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/lucia-tee-pattern-1744 ez az első pamut felsőm, meglátjuk hogy válik be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is örülök, jó érzés tudni, hogy más is jár itt, nem csak én! :)
      Ez a felső is nagyon jól néz ki, lehet meg is kötöm, pont van még hozzá itthon egy 'kis' fonal. :) Te hogy állsz vele?

      Törlés